Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
| | |
|
РМО вчителів трудового навчання працює над методичною проблемної темою «Формування успішного освітнього середовища сільської школи шляхом впровадження інтерактивних технологій», метою
якої є формування в учнів засобами предмета системи знань, необхідних
для соціалізації та творчої самореалізації особистості, розвитку
творчого потенціалу дітей.
Керівник РМО: Тарарухіна А.Є., вчитель трудового навчання Костянтинівського ліцею «Ерудит», спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «старший учитель». В районі працює 34 вчителя трудового навчання. З них кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» мають 9 вчителів (26%), кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» - 11 вчителів (32%), кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» - 2 вчителя (6%), кваліфікаційну категорію «спеціаліст» - 12 вчителів (35%),
- Підвищення науково-методичної підготовки вчителів, удосконалення їх методичної майстерності; - створення умов для постійного підвищення освітнього та кваліфікаційного рівнів педагогів, оновлення професійних та загальноосвітніх знань; - ознайомлення з програмами, підручниками, виявлення їх особливостей та вимог; - здійснення заходів щодо впровадження в практику передового педагогічного досвіду вчителів району, області; - впровадження в практику інтерактивних та інформаційних технологій навчання; - презентація та використання новинок педагогічної літератури.
Тематика засідань РМО вчителів трудового навчання
серпень Інструктивно-методична нарада «
Організаційно-методичні аспекти впровадження нової програми з трудового навчання відповідно до Державних стандартів базової та повної загальної середньої освіти
.»
грудень
Семінар-практикум «
Виховання в учнів стійкого інтересу до праці на уроках трудового навчання
. »
січень
Науково-практична конференція «
Шляхи підвищення ефективності навчання та виховання учнів на уроках трудового навчання
»
травень
Ярмарок педагогічної творчості
" Використання сучасних інновацій в практиці роботи вчителя трудового навчання. Ефективні форми передачі знань і умінь, обміну досвідом навчання і виховання
|
| | |
|
|